سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزار طرح گازرسانی در خراسان رضوی آماده کلنگ‌زنی یا بهره‌برداری است

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: هزار طرح گازرسانی با صرف اعتبار چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال در هفته دولت امسال آماده بهره‌برداری یا کلنگ زنی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن افتخاری گفت: از این تعداد ۱۳۵ طرح روستایی و ۸۶۵ مورد نیز طرح‌های گازرسانی به واحد‌های تولیدی و صنعتی است.

او افزود: امسال در بخش روستایی ۷۶ روستا با جمعیت هشت هزار و ۹۳۰ خانوار به شبکه گاز کشور متصل و عملیات اجرایی طرح‌های گازرسانی در ۵۹ روستای دیگر با جمعیت چهار هزار و ۲۳۵ خانوار نیز با هزینه کرد ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی ادامه داد: در حوزه گازرسانی به واحد‌های تولیدی صنعتی هم ۸۶۵ طرح شامل افتتاح طرح‌های گازرسانی در ۳۲۰ واحدتولیدی - صنعتی و شروع عملیات اجرایی گازرسانی به ۵۴۵ واحد دیگر با مجموع اعتبار ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اجرایی خواهد شد.

افتخاری بیان کرد: در سالی که به نام "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها" نامگذاری شده است گازرسانی به بیشترین تعداد واحد صنعتی تولیدی کشور توسط شرکت گاز خراسان رضوی هدف‌گذاری شده و امید است با همت همکاران شرکت گاز استان و حمایت‌های شرکت ملی گاز تا پایان سال ۱۴۰۰ شاهد بهره مندی ۹۰۰ واحد تولیدی، صنعتی جدید از نعمت گاز باشیم.

انتهای پیام//ا.د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۲۸ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
چه حاصل که با وجود قول استاندار باجگیران قوچان و روستاهای اطراف آن فاقد گاز هست
باجگیرانی
۲۳:۲۷ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
چندین سال است که روستاهها و شهر باجگیران قوچان متاسفانه فاقد گاز هستند