سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام :

۳۳ درصد جمعیت جامعه هدف در سطح استان ایلام واکسینه شده‌اند

کریمیان گفت:از جمعیت بالای ۱۸ سال استان ایلام، تعداد ۱۳۸۷۴۸دوز واکسن در سطح مراکز تجمیعی واکسیناسیون تزریق شده که معادل ۳۳درصد این جمعیت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، محمد کریمیان، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: از ابتدای شروع واکسیناسیون تاکنون، با تلاش و اهتمام همکاران حوزه بهداشت تعداد ۱۸۸۸۳۴دز واکسن در سطح استان به افراد واجد الشرایط تزریق شده است.

او اظهار کرد: از تعداد ۱۸۸۸۳۴ مورد واکسیناسیون، تعداد ۱۳۸۷۴۸ مورد مربوط به واکسیناسیون نوبت اول و تعداد ۵۰۰۸۶مورد نیز مربوط به نوبت دوم واکسیناسیون بوده که به جامعه هدف تزریق شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: از همه مسئولان و دست اندرکاران در مرکز بهداشت استان و شبکه‌های بهداشت و درمان سطح شهرستان‌ها و خصوصاً واکسیناتور‌ها و عوامل اجرایی که در مراکز تجمعی واکسیناسیون در سطح استان فعالیت می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

کریمیان در پایان یادآور شد: واکسیناسیون ۳۳درصد جمعیت بالای ۱۸ سال در سطح استان  ایلام نسبت به میانگین کشوری، رقم بسیار خوبی است و ان‌شاءالله بتوانیم در آینده نیز با این کیفیت موضوع واکسیناسیون را پیش ببریم.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.