فتاحی گفت: از جمعیت ۴۵ هزار نفری چرداول ۱۳ هزار نفر یعنی ۲۵ درصد جمعیت جامعه هدف در برابر کرونا واکسینه شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، الیاس فتاحی معاون سیاسی، امنیتی استاندار استان ایلام گفت: شهرستان چرداول دروازه ورودی عتبات عالیات است و باید توسعه زیر ساخت‌های آن با توجه به موقعیت جغرافیایی در اولویت قرار گیرد.

فتاحی بیان کرد: در طول سال‌های گذشته خدمات ارزشمندی در حوزه‌های مختلف: عمرانی، زیربنایی، بهداشتی درمانی، آموزشی، فرهنگی، آموزشی در شهرستان چرداول صورت گرفته که برای این موضوع بیش از ۷ هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

او اضافه کرد: از جمعیت ۴۵ هزار نفری چرداول ۱۳ هزار نفر یعنی ۲۵ درصد جمعیت جامعه هدف در برابر کرونا واکسینه شده اند و کار‌های بزرگ و ارزشمندی در بیمارستان امام علی (ع) سرابله در حوزه سلامت و درمان انجام گرفته و خدمات این مرکز درمانی به شهرستان‌های چرداول، هلیلان و سیروان و حتی بعضی از روستا‌ها های بخش حمیل بوده که اگر تجهیزاتی نیاز دارد تامین آن در اولویت قرار گیرد.

ممانعت از برگزاری مراسمات، تجمعات، ورود به آرامستان ها، نظارت بر اصناف و بازار، رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استفاده از ماسک، استفاده از رسانه‌ها و خبرنگاران و مردم محور قرار دادن از موضوعاتی بود که فتاحی بر آن‌ها اشاره و تاکید کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.