سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

پیشرفت ۹۰ درصدی زیرسازی راه‌آهن میانه - اردبیل

خادمی گفت: زیرسازی پروژه راه‌آهن‌میانه - اردبیل از پیشرفت ۹۰ درصدی برخوردار بوده و روسازی پروژه نیز در مجموع ۶۰ درصد پیشرفت داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، خیرالله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز در بازدید از روند پیشرفت پروژه راه‌آهن اردبیل-میانه گفت: از ابتدای سال ۹۹ تا کنون به طور متوسط هر ماه ۱۰۰ میلیارد تومان به پروژه راه‌آهن میانه - اردبیل اختصاص یافته است و زیرسازی کل مسیر راه‌آهن میانه - اردبیل ۹۰ درصد و ریل‌گذاری و روسازی پروژه نیز در مجموع ۶۰ درصد پیشرفت داشته است.

او افزود: برای ادامه کار‌های اجرایی پروژه حدود ۱۲ هزار تن فولاد و ۱۰ هزار تن سیمان مورد نیاز است و روزی ۲۰ بونکر سیمان در کل پروژه مصرف می‌شود و ریل مورد نیاز از ذوب آهن اصفهان تامین می‌شود و هزینه تامین ریل مسیر باقیمانده نیز ۳۷۰ میلیارد تومان است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ایستگاه تشکیلاتی اردبیل در مجموع ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تعداد ۶۲ دستگاه تونل در قالب ۳۲ کیلومتر تونل و گالری در مسیر ۱۷۵ کیلومتری اجرا شده که تاکنون ۷۵ کیلومتر از کل مسیر ریل‌گذاری شده است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.