سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امدادرسانی به یک هزار و ۱۷۲ حادثه در ساری

رئیس سازمان آتش نشانی ساری از امداد رسانی به یک هزار و ۱۷۲ حادثه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،علی دومیرکلایی رئیس سازمان آتش نشانی ساری گفت: آتش نشانی مرکز استان از ابتدای امسال تا پایان تیر ماه به یک هزار و ۱۷۲ مورد از حوادثی که برای شهروندان به وقوع پیوسته امداد رسانی کرد.

او افزود: ۵۰۶ مورد عملیات اطفای حریق و ۶۶۶ مورد عملیات امداد و نجات در این مدت در گزارشات کارشناسان به ثبت رسیده است.

رئیس سازمان آتش نشانی ساری گفت: ۷۶۶ واحد مسکونی و ۷۲ واحد تجاری در این مدت به لحاظ اجرای ضوابط و دستورالعمل ایمنی مورد بازدید کارشناسان قرار گرفتند.

او افزود: یک هزار و ۲۷ نفر ساعت به شهروندان و متقاضیان آموزش ایمنی ارائه شد و همچنین بنا به درخواست شهروندان حادثه دیده، مراجع قضایی و بیمه ها، ۴۸ مورد گزارش کارشناسی و علت یابی حریق و ۲۵ مورد گواهی حریق صادر شده است.

دومیرکلایی با بیان اینکه اعلام سریع و به موقع حوادث از طریق سامانه ۱۲۵ در کاهش خسارت جانی و مالی تاثیر گذار است، گفت: امیدواریم با رعایت نکات ایمنی شاهد کاهش آمار حوادث در سطح شهر باشیم.

رئیس سازمان آتش نشانی ساری از عموم شهروندان فهیم ساری خواست ضمن فراگیری آموزش‌های ایمنی، محل زندگی و محل کسب و کار خود را به سیستم اعلام حریق و تجهیزات ایمنی از قبیل کپسول آتش نشانی و سایر تجهیزات لازم اطفای حریق مجهز کنند.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.