رئیس سازمان آتش نشانی ساری گفت: ماموران آتش نشانی ساری دی ماه امسال در ۲۱۸ حادثه امدادرسانی کردند.

سید حمید هاشمی رئیس سازمان آتش نشانی ساری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از امدادرسانی آتش نشانی ساری به  ۲۱۸ حادثه در دی ماه امسال خبر داد و گفت: در این مدت آتش نشانان ساروی به ۸۶ مورد عملیات اطفای حریق و ۱۳۲ مورد عملیات امداد و نجات به شهروندان خدمات رسانی کردند.

وی افزود: ۲۴۰ خودروی آتش نشانی به همراه ۷۰۰ مامور آتش نشان به حوادث مختلف اعزام شدند که عملیات‌های صورت گرفته ۶۲ شهروند از حوادث نجات یافتند.

هاشمی بر رعایت همه موارد ایمنی از سوی شهروندان تاکید کرد و گفت: حوادث روی داده در دی ماه ۲۲ زخمی و یک فوتی بر جای گذاشت.

رئیس سازمان آتش نشانی ساری به امداد رسانی و خدمات این سازمان حتی در خارج از محدوده شهری  اشاره کرد و افزود: در این مدت از کل عملیات‌ها ۶۳  مورد به خارج از محدوده شهری است که ۲۰۸ مامور آتش نشان برای انجام این ماموریت‌ها اعزام شدند.

هاشمی بیشترین علت حوادث آتش سوزی در دی ماه را به ترتیب آتش سوزی ناشی از عدم رعایت موارد ایمنی و بی احتیاطی در استفاده از مواد جامد سوز با عاملیت انسانی، گاز و برق عنوان کرد.

رئیس سازمان آتش نشانی ساری ضمن تشکر از اطلاع رسانی به موقع شهروندان، از همه آنان خواست در هنگام وقوع حادثه ضمن حفظ خونسردی با شماره گیری ۱۲۵، آدرس دقیق و نوع حادثه را اعلام کنند.

انتهای پیام/ م

حضور آتش نشانان ساروی در ۲۱۸ حادثه

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.