سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۲ پروژه هفته دولت در راسک افتتاح شد

۳۲ پروژه هفته دولت با حضور مسوولان دستگاه‌های اجرایی در مناطق روستایی و عشایری شهرستان راسک جنوب سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سلیم کدخدا فرماندار راسک  اظهار داشت: بهره برداری از طرح آسفالت بخشی از کوچه های سطح شهر راسک مجموعا به متراژ ۲۰ هزار مترمربع با هزینه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، بهره‌برداری از طرح‌های توزیع برق شامل احداث ۴۵۰ متر شبکه فشار متوسط و ۵۵۰ متر شبکه فشار ضعیف و نصب ۳ دستگاه ترانس با صرف ۹۱۰ میلیون تومان اعتبار در شهر راسک و بخش مرکزی

بهره‌برداری از طرح ساماندهی آرامستان و بهره برداری از پروژه بازسازی مسکن روستایی در قالب طرح ویژه بهسازی مسکن محرومان در روستای شکر جنگل بخش مرکزی به نمایندگی از ۱۶ واحد در این روستا از جمله پروژه های افتتاح شده در شهرستان راسک است.

وی کلنگ زنی اجرای فاز سوم پروژه توسعه بلوار امام خمینی (ره) شهر راسک به طول ۲ کیلومتر در حد فاصل ادارات ثبت اسناد و راهداری شامل ( زیرسازی جدول‌گذاری و آسفالت و اصلاح ابنیه) را از دیگر پروژه ها عنوان کرد.

علاوه بر اجرای پروژه‌ها فرماندار و مسوولان دستگاه‌های اجرایی مزار شهدای گمنام شهرستان راسک را غبارروبی و عطرافشانی و به مقام شامخ شهدای گرانقدر ادای احترام کردند.

همچنین مسوولان با حضور در مرکز جامع خدمات درمانی شهری و اورژانس بیمارستان "ولایت" راسک به‌مناسبت روز پزشک با تعدادی از پزشکان شهرستان دیدار و از زحمات وخدمات ارزنده آن‌ها قدردانی کردند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.