همزمان با هفته دولت ۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه با حضور استاندار و مقامات استانی به بهره برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان ؛ موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در چهارمین روز از هفته دولت تا بدین هنگام ۵۱ طرح با اعتبار ۱۷۵ میلیارد تومان در حوزه های شهری ريال اقتصادی و تولیدی بهره برداری شد ند.

 احمد علی موهبتی " اظهار داشت: قوت غالب ایرانی‌ها به ویژه مردم سیستان و بلوچستان نان است که متاسفانه نان با کیفیت مطلوب در استان ارائه نمی‌شود درحالیکه در دنیای امروز نانی را ارائه می‌کنند که تمام نیازهای بدن را با افزودنی های خاص تامین کند.

وی افزود: : تولید انواع نان در این کارخانه یک گام رو به جلو بوده زیرا کیفیت بخشی در حوزه نان یک امر ضروری و محقق کننده سلامت و رضایت مردم است .

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: کارخانه نان روز زاهدان یکی از بهترین‌های تولید نان در سیستان و بلوچستان و کشور است و در آن از تکنولوژی روز دنیا استفاده شده و کمترین دخالت نیروی انسانی و دست وجود دارد.

مهندس موهبتی با تقدیر از کیفیت نان این واحد تولیدی ابراز داشت: همه باید کمک کنیم این گونه کارخانه‌ها در سیستان و بلوچستان افزایش یابد زیرا بهبود شرایط جسمی مردم وابسته به کیفیت نان است.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون در این واحد تولیدی ۲۶میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است که ۲۰ میلیارد تومان به صورت مستقیم توسط خود سرمایه گذار تامین شده و ۶ میلیارد تومان هم از تسهیلات بانکی استفاده کرده اند.

علیرضا راشکی اظهار داشت: گستره این واحد تولید ۴۰۰۰ متربع مربع است که بر اساس مجوز زمینه اشتغال ۹۵نفر را فراهم می کند.

رییس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان افزود: واحد تولیدی دیگری که امروز بهره برداری شد،تولید کننده ماسک بود

مهندس راشکی تاکید کرد: این واحد تولیدی نیز با سرمایه گذاری ۱۵ میلیارد تومان بر اساس ارقام دفتری زمینه اشتغال ۲۵نفر را فراهم می کند.

وی خاطر نشان کرد: واحد تولیدی ماسک در زمینی به گستره ۳۶۱۲ متر مربع در شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه بنا شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار