سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار دشت آزادگان:

پیگیر تسریع در روند واکسیناسیون کرونا در دشت آزادگان هستیم

سیلاوی گفت: با توجه به افزایش آمار ابتلا به کرونا ویروس و مرگ و میر ناشی از آن، پیگیری‌ها برای تسریع در روند واکسیناسیون گروه‌های هدف ادامه دارد.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه قرارگاه هماهنگی مبارزه با کرونا ویروس گفت: تسریع در روند واکسیناسیون گروه‌های هدف و دعوت بیشتر از افراد واجد شرایط به تزریق واکسن کرونا و همچنین غربالگری عمومی امری مهم برای جلوگیری از انتشار کووید-۱۹ است.

او افزود: آموزش همگانی در پیشگیری از افزایش ابتلا به کرونا ویروس با استفاده از ظرفیت امام جمعه، علما و روحانیون، متنفذین، فعالان فضای مجازی، واحد‌های فرهنگی سپاه و بخشداران، اداره تبلیغات، شوراها، شهرداری‌ها و دهیاران و تسریع در تکمیل طرح محله محور با همکاری اداره‌ها و دهیاران در کاهش ابتلا و مرگ و میر ناشی از آن نقش ایفا می‌کنند.
تسریع دراجرای طرح شهید سلیمانی با مشارکت سپاه، بهداشت و درمان ودیگر ادارات.

سیلاوی اجرای محدودیت‌های کنترلی بیشتر در دشت آزادگان، لغو همه مجوز‌های تردد به دیگر شهرستانها، تقویت بیش از پیش ۲ کمیته اجرایی اطلاع رسانی و پیشگیری، تامین و توزیع ماسک، لایروبی و آهک پاشی جوی‌های روباز در روستا‌ها با هماهنگی بخشداران را از دیگر راهکار‌های موثر در جلوگیری از پیشروی بیماری منحوس کووید-۱۹ برشمرد.

فرماندار دشت آزادگان  با اشاره به انتشار ویروس دلتا کرونا در هفته‌های اخیر، اظهار داشت: این نوع جهش یافته از سرعت و شدت بیشتری در سرایت برخوردار است، به همین دلیل باید رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم و همچنین در اداره‌ها جدی گرفته شود.

این مقام مسئول در ادامه ضمن تقدیر از همراهی و همکاری بهداشت و درمان، سپاه پاسداران شهرستان، نیروی انتظامی و دیگر اداره‌هایی که در غربالگری و واکسیناسیون در کنار کادر بهداشت و درمان بودند، بیان داشت: با همکاری نیرو‌های بسیج و دیگر دستگاه‌های اجرایی شهرستان تاکنون روند واکسیناسیون خوب بوده، اما تلاش می‌کنیم سرعت آن را افزایش دهیم و پیگیری‌ها در این زمینه در حال انجام است.

سیلاوی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت  خیرین سلامت در استان خوزستان و شهرستان، تصریح کرد: تا کنون کمک‌های خیرین در تامین تجهیزات پزشکی بسیار کم بوده، ولی با رایزنی‌هایی که در حال انجام است امیدواریم بتوانیم کمک‌های بیشتری را جذب کنیم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.