سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰ پروژه هفته دولت در هلیلان کلنگ زنی و افتتاح شد

۱۰ پروژه هفته دولت در هلیلان با حضور معاون سیاسی، امنیتی استاندار و مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ زنی و افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، ۱۰ پروژه هفته دولت در هلیلان با اعتباری افزون بر ۲۵۰ میلیارد ریال با حضور معاون سیاسی، امنیتی استاندار و مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ زنی و افتتاح شد.

سعید شهبازی فرماندار هلیلان در این آیین ضمن گرامیداشت هفته دولت ، گفت: از مجموع پروژه‌های هفته دولت هلیلان ، هفت پروژه از اعتبارات ملی، منابع داخلی و اعتبارت دستگاه‌های اجرایی در حوزه زیرساختی، عمرانی و ورزشی افتتاح گردید و سه پروژه نیز کلنگ زنی شد.

شهبازی افزود: گازرسانی به گلخانه صنعتی هلیلان به طول سه کیلومتر، زمین چمن مصنوعی کهره، اجرای طرح هادی در ۳۰ روستای شهرستان ، احداث مسکن مددجویان نمونه‌هایی از این طرح ها است.

او مطرح کرد: همچنین امروز پروژه‌های آبرسانی به روستای میدر علیا در دهستان زردلان ، زمین چمن مصنوعی روستای شیرواند و سرچم نیز کلنگ زنی شد که امیدواریم با تزریق اعتبارات دستگاه و نهاد‌های انقلابی این پروژه‌ها در اسرع وقت به بهره برداری برسند.

شهبازی بیان کرد: در هفته دولت ، گاز رسانی به ۱۵ روستا در هلیلان نیز با اعتباری افزون بر ۲۷ میلیارد ریال توسط شرکت گاز استان از منابع ملی به بهره برداری رسید.

حضور در مزار شهدای گمنام، بازدید از زمین چمن مصنوعی شهر کهره، بازدید از گلخانه هیدروپونیک هلیلان و حضور در نشست ستاد کرونای شهرستان از دیگر برنامه‌های معاون سیاسی امنیتی استاندار در هلیلان بود.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.