مرکز جامع توانبخشی هلال احمر شهر ایلام واقع در میدان ۲۲ بهمن ، افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، مرکز جامع توانبخشی هلال احمر شهر ایلام واقع در میدان ۲۲ بهمن ، با حضور معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر و مسئولان استانی افتتاح شد.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر در حاشیه این آیین ، گفت: این مرکز می‌تواند تمام بیماران کم بضاعت را تحت پوشش قرار دهد و اگر چنانچه این مرکز از نظر اعتباری نیازی داشته باشد، تامین می‌شود.

فرید مرادیان افزود: توسعه خدمات سلامت باید در هلال احمر و بهزیستی متمرکز و خدمات حمایتی هلال احمر پیش بینی می‌شود طی سال‌های آینده به یک هزار میلیارد ریال در سال برسد.

او بیان کرد: برای افتتاح چنین مراکزی و حمایت از افرادی که تمکن مالی ندارند، می‌توان از ظرفیت خیرین استفاده کرد تا بتوانیم بخش اندکی از مشکلات مردم را برطرف کنیم.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر اظهار کرد: این مرکز می‌تواند خدمات ارزشمندی در تمامی بخش‌های درمانی به مردم ارائه دهد و هدف تنها خدمت رسانی و کمک به جامعه هدف است.

مرکز توانبخشی میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام با مساحتی بالغ بر یک هزار و ۱۰۰ متر مربع ، عملیات آن از سال ۹۷ آغاز شده و ۵۲ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.