سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارخانه نان روز زاهدان افتتاح شد

کارخانه نان روز زاهدان با سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد تومان امروز به مناسبت هفته دولت با حضور استاندار و جمعی از مسوولان سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه مراسم افتتاح  کارخانه نان روز زاهدان   با بیان اینکه در چهارمین روز از هفته دولت ۵۱ پروژه با اعتبار ۱۷۵ میلیارد تومان افتتاح شد اظهارداشت: پروژه‌های افتتاح شده امروز زاهدان در زمینه های شهری، اقتصادی و تولیدی است.

احمدعلی موهبتی با بیان اینکه قوت غالب ایرانی‌ها بویژه مردم سیستان و بلوچستان نان است تاکید کرد: متاسفانه نان با کیفیت مطلوب در استان ارائه نمی‌شود درحالیکه در دنیای امروز نانی را ارائه می‌کنند که تمام نیازهای بدن را با افزودنی های خاص تامین کند.

استاندار سیستان و بلوچستان با تقدیر از کیفیت نان تولیدی در کارخانه «نان روز» زاهدان و تولید ۵۰ نوع نان و شیرینی در این کارخانه تصریح کرد: تولید انواع نان در این کارخانه یک گام رو به جلو بوده زیرا کیفیت بخشی در حوزه نان یک امر ضروری و محقق کننده سلامت و رضایت مردم است.

وی خاطرنشان کرد: کارخانه نان روز زاهدان یکی از بهترین‌های تولید نان در سیستان و بلوچستان و کشور است و در آن از تکنولوژی روز دنیا استفاده شده و کمترین دخالت نیروی انسانی و دست وجود دارد.

موهبتی ادامه داد: همه باید کمک کنیم این گونه کارخانه‌ها در سیستان و بلوچستان افزایش یابد زیرا بهبود شرایط جسمی مردم وابسته به کیفیت نان است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.