سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سیستان و بلوچستان روز کارمند را تبریک گفت

استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی هفته دولت را گرامیداشت و فرارسیدن چهارم شهریور «روز کارمند» را تبریک گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی هفته دولت را گرامیداشت و فرارسیدن چهارم شهریور «روز کارمند» را تبریک گفت.

در این پیام آمده است :

چهارم شهریورماه در تقویم رسمی کشور با نام کارمند در هفته دولت مزین شده و این روز فرصت مناسبی است برای ارج نهادن به زحمات کارمندان به عنوان عزیزانی که اساس تشکیلات اداری و سرمایه‌های انسانی برای توسعه جامعه را تشکیل می دهند.

اصلی‌ترین سرمایه دولت جمهوری اسلامی ایران، تعهد، احساس مسوولیت و اهتمام کارمندان است که با اتکا به این سرمایه ارزشمند، مسیر بالندگی و توسعه کشور طی می‌شود.

اینجانب با تسلیت ایام شهادت جانسوز سید و ‌سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و با گرامیداشت یاد ‌و خاطره شهدای دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر و پاسداشت یاد و خاطره همه شهدا و امام شهدا(ره) فرارسیدن چهارم شهریور «روز کارمند» را به تمامی کارمندان سخت‌کوش که با تکیه بر ایمان و اعتقاد راسخ خود بر پیشرفت و توسعه همه‌جانبه کشور و استان سیستان و بلوچستان همت می‌گمارند؛ تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال توفیق خدمت هرچه بیشتر برای همه خادمان مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسالت دارم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.