سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اضافه شدن ویژگی listening activity به توئیتر

توئیتر در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که مواردی را که دوستان شما در Spaces به آن گوش می‌دهند را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از انگجت، شرکت توئیتر با این امید که Spaces راه Fleets را طی نکند، تا حد زیادی روی توسعه چت روم‌های صوتی تمرکز کرده است. توئیتر در حال آزمایش حالت جدید «فعالیت گوش دادن» است تا فضا‌هایی را که مرتبط با افرادی که کاربر آن‌ها را دنبال می‌کند را به او نشان دهد. در حال حاضر، این ویژگی محدود به برخی از کاربران در سیستم عامل‌های iOS و اندروید است.

ویژگی جدید توئیتر با تنظیمات دلخواه

البته، همه نمی‌خواهند علایقشان در بالای تایم لاین دیگران برجسته شود، بنابراین توئیتر به کاربران امکان می‌دهد که این گزینه را از طریق تنظیمات، روشن یا خاموش کنند. کاربران باید به خاطر داشته باشند که Spaces به هر حال عمومی است، به این معنی که فعالیت کاربر برای دیگران قابل مشاهده است. از جمله افرادی که او دنبال می‌کند و کسانی که در اتاق‌ها کاوش می‌کنند اگرچه در توئیتر این امکان برای کاربران وجود دارد که بدون ذکر نام و به عنوان یک مهمان در Space باشند.

توئیتر با انتشار توئیتی اعلام کرد: "ما در حال آزمایش راه‌هایی هستیم که به کاربران کمک می‌کند فضاهای بیشتری را کشف کنند. برخی از کاربران در iOS و اندروید، قادر خواهند بود که اگر فردی که دنبال می کنند به Space گوش می‌دهد، آن را در بالای تایم لاین خودشان مشاهده کنند و می توانند کنترل کنند، چه کسی بتواند فعالیت گوش دادن آن‌ها را ببیند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.