سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجم معاملات بورس منطقه‌ای کرمانشاه به ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان رسید

در ۵ ماهه اول امسال حجم معاملات بورس منطقه‌ای کرمانشاه به ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان رسیده است که از این میزان ۳۹ درصد خریدار و ۶ درصد فروشنده بوده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهمن مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه گفت : در ۵ ماهه اول امسال ۱۲ هزار و ۱۵۴ کد بورسی جدید صادر شده و تعداد افرادی که در استان کد بورسی دارند هم اکنون به یک میلیون و ۲۷۶ هزار نفر رسیده است.

او با بیان اینکه از یک ماه گذشته بازار بورس روند رو به رشدی داشته است، گفت : در این مدت شرکت‌های بزرگ و بنیادی از زیان و رکودی که سال گذشته به سهامداران منتقل شد خارج و وارد فاز سود دهی شده اند.

او افزود: البته در این مدت هنوز شرکت‌های کوچک نتوانسته اند افزایش قیمت زیادی داشته باشند و زیان سهامداران را جبران کنند.

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه افزود: با توجه به شعار‌های جدید و رویکرد اقتصادی دولت پیش بینی می‌شود بازار بورس عمق بیشتری پیدا کند و با ورود شرکت‌های جدید بازار سرمایه روند رو به رشدی داشته باشد.

بهمن ادامه داد: سهام داران می‌توانند با سرمایه گذاری روی شرکت‌های بنیادی و بزرگ سهام قابل اعتمادتری داشته باشند.

او با بیان اینکه هم اکنون فرصت خوبی است تا شرکت‌های استان برای ورود به بازار بورس اقدام کنند، گفت: در حال حاضر با ۸ شرکت استان کرمانشاه مذاکره کردیم و در صورت اصلاح صورت‌های مالی می‌توانند به بورس وارد شوند که از این هشت شرکت ۶ شرکت پتانسیل ورود به فرابورس و ۲ شرکت توانایی ورود به بازار بورس را دارند.

بهمن افزود: این شرکت‌ها در زمینه کشاورزی، صنایع فولادی و مواد غذایی فعالیت دارند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.