سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۶ کیلومتر شبکه سیمی شهر نگور به کابل خودنگهدار تبدیل شد

مدیر امور توزیع برق شهرستان دشتیاری گفت: ۲۶ کیلومتر شبکه سیمی فشار ضعیف شهر نگور از ابتدای امسال تاکنون باتلاش پرسنل بهره بردار و پیمانکار این امور به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، وحید غلامیان مقدم  مدیر امور توزیع برق شهرستان دشتیاری اظهار داشت:روستاهای سند بهرام، سند حمزه، سند میرثوبان، کلانی، دمپگ، باهوکلات، سید آباد، کچ وشدل و شهرک کچ اسلام آباد از جمله مناطقی هستند که شبکه سیمی توزیع برق آن ها به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

وی ادامه داد: اعتبار هزینه شده برای این میزان تبدیل شبکه حدود ۲۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است.

مدیر امور توزیع برق شهرستان دشتیاری بیان کرد: پروژه تبدیل ۱۲ کیلومتر دیگر از شبکه سیمی برق روستاهای پت، شهبیک زهی، ریکوکش، کلانی، سماچ میرو، سماچ کرگ و شهر نگور به کابل خودنگهدار تایید و به زودی انجام می شود.

غلامیان مقدم تصریح کرد: ۳۰۰ کیلومتر شبکه سیمی فشار ضعیف در شهرستان نگور وجود دارد که از این میزان ۸۰ کیلومتر به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

وی اظهار داشت: همچنین ۶۰۳ کیلومتر شبکه فشار متوسط در شهرستان نگور داریم که از این میزان ۷۰ کیلومتر به کابل هادی روکشدار تبدیل شده و نیاز است ۹۰ کیلومتر دیگر از این شبکه به کابل هادی روکشدار تبدیل شود.

مدیر امور توزیع برق شهرستان دشتیاری تصریح کرد: خاموشی حداقلی، تلفات انرژی کمتر، کیفیت برق مناسب، حفظ امنیت جانی مردم و حفظ محیط زیست و جلوگیری از سرشاخه ‌زنی درختان از مزیت‌های حداقلی استفاده از کابل‌های خودنگهدار در شبکه توزیع برق است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقلیمی و فرسودگی سریع تاسیسات و شبکه‌ها در مناطق مرطوب لزوم اجرای این طرح در این مناطق دو چندان است.

شهرستان دشتیاری یکی از شهرستان‌های جنوبی سیستان و بلوچستان با مرکزیت شهر نگور است.

شهرستان دشتیاری از طرف شمال به شهرستان راسک از غرب به شهرستان چابهار از شرق به کشور پاکستان و از جنوب به آب های آزاد دریای عمان ختم می­ شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.