فرماندار چابهار گفت: افتتاح ۴۴ پروژه در حوزه های مختلف عمرانی، کشاورزی، عمران شهری وروستایی، برق رسانی و راهسازی با ۱۱۹ میلیارد تومان اعتبار ویژه هفته دولت درچابهار آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رحمدل بامری  فرماندار چابهار  اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی در طول ۴۳ سال انقلاب اقدامات زیادی برای عمران و آبادانی کشور و به ویژه منطقه بلوچستان انجام داده که قابل وصف نیست.

وی تصریح کرد: هفته دولت فرصتی برای بیان دستاوردهای نظام اسلامی است و باید تمامی مسوولان دستگاههای اجرایی فعالیتها و عملکرد دستگاه مربوطه از طریق رسانه ها به اطلاع عموم برسانند تا مردم از کارهای انجام شده و مشکلات پیش رو آگاهی پیدا کنند.

وی بیان کرد: در هفته دولت امسال هزاران نفر از مردم روستایی و شهری از نعمت اجرای پروژه های مختلف بهره مند می شوند و این طرح ها نقش مهمی در عمران و آبادانی منطقه دارند.

غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدای مسجد امام حسین (ع) و دیدار و تجلیل از خانواده شهیدان، تجلیل از کارمندان نمونه، ویژه برنامه های مختلف فرهنگی، دیدار با مردم و پیگیری مطالبات و مشکلات آنان از جمله برنامه های هفته دولت است.

همچنین علاوه بر کلنگ‌زنی و افتتاح طرح‌های مختلف ویژه برنامه‌هایی نظیر غبارروبی گلزار پاک شهدا، دیدار با خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران بخش‌های پلان، مرکزی و پیرسهراب پیش بینی و انجام شده است.

تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان، دیدار با ائمه جمعه و جماعات تشیع و تسنن، حضور مسئولان در روستاها و دیدار با قشرهای مختلف مردم روستایی از برنامه‌های ویژه هفته دولت در چابهار است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.