سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

١٠ طرح خودکفایی کمیته امداد در ایرانشهر افتتاح شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ایرانشهر گفت: ١٠ طرح خودکفایی این نهاد با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال در دومین روز از هفته دولت در این شهرستان افتتاح شد.

محمد علی تراقویی مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ایرانشهر  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: طرح های خودکفاییی  در بخش‌های کشاورزی، صنایع دستی، مشاغل خانگی و سوزن‌دوزی است.

وی بیان کرد: قبل از اجرای طرح ها و پرداخت تسهیلات به افراد جویای کار دوره‌های آموزشی برای مددجویان و متقاضیان جویای کار برگزار شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ایرانشهر ادامه داد: برای اجرای این طرح ها افزون بر پنج میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

وی با اشاره به تاثیرات مثبت اشتغال‌زایی برای مددجویان اظهارداشت: اجرای این طرح‌ها سبب ارتقای عزت نفس مددجویان شده و زمینه لازم برای حضور آن‌ان در اجتماع را فراهم می‌کند.

تراقویی خودکفایی و توانمندسازی مددجویان را از دیگر تاثیرات مثبت اجرای طرح‌های اشتغال زا عنوان کرد و گفت: خوشبختانه تاکنون بسیاری از مددجویان کمیته امداد با اجرای این طرح‌ها خودکفا شده و توانایی اداره زندگی خود را به صورت مستقل به دست آورده‌اند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ایرانشهر گفت: با بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال ٢۵ نفر فراهم شده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.