معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان‌وبلوچستان گفت: ۷۵دانش‌آموز نخبه تحت حمایت این استان امسال در مدارس سمپاد پذیرفته شدند و از حیث فراوانی آمار منطقه حائز رتبه نخست کشوری شد.

مجیدرضا دهمرده معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهارداشت: در راستای هدایت و حمایت تحصیلی دانش‌آموزان، تعریف مسیر نخبگی و ارتقاء ظرفیت‌های علمی ۷۵دانش‌آموز نخبه تحت حمایت این استان امسال در مدارس سمپاد پذیرفته شدند و از حیث فراوانی آمار منطقه حائز رتبه نخست کشوری شد.

دهمرده افزود: یکی از خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) برای دانش‌آموزان زیر پوشش حمایت تحصیلی این عزیزان است به‌طوری که با برخورداری از امکانات غنی تحصیل رایگان باب حضورشان در مقاطع بالای تحصیلی و در مراکز معتبر علمی فراهم شود.

وی افزود: برای تسهیل ورود دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، با دو مؤسسه آموزشی تفاهم نامه امضا شده تا دانش‌آموزان تحت حمایت بتوانند به‌صورت رایگان از خدمات آموزشی مانند کلاس‌های تقویت بنیه علمی – تحصیلی، مشاوره و آزمون‌های آزمایشی بهره‌مند شوند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌ و بلوچستان خاطرنشان کرد: همچنین در همین راستا، در طول سال، مشاوره‌های روانشناختی، علمی، تحصیلی و خانوادگی برای این عزیزان در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: در مجموعه امداد، خلاءها و گسست‌های آموزشی و تحصیلی دانش‌آموزان احصا و بر دروسی که نیاز به کار بیشتر و تقویت دارد تاکید می‌شود تا مسیر پیشرفت و نخبگی این عزیزان هموار شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.