سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خط تولید ماسک تفتان باحضور معاون رییس جمهوری در زاهدان افتتاح شد

همزمان با آغاز هفته دولت خط تولید تفتان ماسک، ماسک سه لایه پزشکی با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، استاندار سیستان و بلوچستان، مسوولان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، روسای دانشگاه ها و جمعی از مقامات استانی در مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به بهره برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سینا تاجری مدیر تولید تفتان ماسک  اظهار داشت: ماسک تفتان وابسته به مرکز رشد واحدهای فناور سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تنها دارنده مجوز غذا و دارو، کد IRC، پروانه ساخت از تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت و نشان سیب سلامت و برچسب اصالت در زاهدان است.

سینا تاجری گفت: ظرفیت تولید روزانه این واحد تولیدی یکصد هزار ماسک استاندارد است که نگرانی های هم استانی های عزیز و مراکز درمانی و داروخانه ها، تجهیزات پزشکی، هایپر مارکت ها و غیره را در تامین ماسک با کیفیت بالا مرتفع می کند.

وی افزود: یکی از مشکلات اساسی سیستان و بلوچستان همزمان با آغاز ویروس کرونا فقدان ماسک بهداشتی با کیفیت همراه با مجوز استاندارد بود که خوشبختانه با تلاش و همکاری مسوولان استان و دانشگاه علوم پزشکی این نیاز مرتفع شده و مراکز درمانی، داروخانه ها، فروشگاه های کالاهای پزشکی و زنجیره ای از تامین ماسک با هزینه مناسب و با کیفیت بی نیاز شده اند.

مدیر تولید تفتان ماسک بیان کرد: این واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان یکی از بهترین برندهای ماسک ایرانی است که از منسوجات نبافته نرم و لطیف درجه یک کارخانجات بافتینه تهیه شده و در رنگ بندی های متنوع و بسته بندی های زیبا و به صورت استریل به هم استانی های عزیز عرضه می شود.

وی گفت: مراکز پخش، داروخانه ها و همشهریان گرامی می توانند ماسک مورد نیاز خود را با ثبت سفارش از طریق شماره واتساب ٠٩١٥٨٤٩٨٦٥٢ و یا مراجعه حضوری به میدان دکتر حسابی، پردیس دانشگاه علوم پزشکی، مرکز رشد واحدهای فناور سلامت دفتر "تفتان ماسک" تهیه کنند.

انتهای پیام/ع 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.