سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضایی: در مراسم افتتاحیه پارالمپیک تنها ۶۳ نفر از کاروان ایران حضور خواهند داشت/ کسب مدال در شرایط سخت، لذت‌بخش است

سرپرست کاروان پارالمپیک کشورمان گفت: قهرمانی و کسب مدال در این شرایط سخت، لذت‌بخش است.

هادی رضایی، سرپرست کاروان پارالمپیک کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت کاروان و ورزشکاران پارالمپیکی ایران اظهار داشت: ورزشکاران پارالمپیکی به تدریج وارد توکیو و بعد از گذراندن تست‌های کرونا وارد دهکده بازی‌ها می‌شوند. شرایط بسیار سختی برای این دوره از رقابت‌های پارالمپیک تعیین کرده اند، به طوری که ورزشکاران هر روز باید تست کرونا بدهند.

سرپرست کاروان پارالمپیک کشورمان در خصوص حضور ورزشکاران در مراسم افتتاحیه گفت: بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو فردا (سه شنبه) دوم شهریور ساعت ۸ شب به وقت توکیو و ۱۵:۳۰ به وقت تهران به طور رسمی افتتاح خواهد شد که کاروان ورزشی ایران با ۶۳ ورزشکار و با پرچمداری زهرا نعمتی (پاراتیر و کمان) و نورمحمد آرخی (پارادو و میدانی) در این مراسم رژه خواهند رفت.

رضایی با بیان این که مراسم رژه بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد، افزود: در مراسم رژه بازی‌های پارالمپیک توکیو حتی مربیان، سرپرستان، روسای فدراسیون‌های ورزشی، همراهان و... حضور نخواهند داشت و از طریق تلویزیون در دهکده بازی‌ها مراسم را دنبال خواهند کرد.

سرپرست کاروان پارالمپیکی کشورمان عنوان کرد: این دوره از رقابت‌های پارالمپیک، زمین تا آسمان نسبت به ۸ دوره پارالمپیک قبلی فرق می‌کند. شیوع بیماری کرونا از عمده‌ترین تفاوت‌های این دوره رقابت ها به حساب می آید، اما از نظر اقامت و تغذیه خیلی بهتر از پارالمپیک ریو است، چرا که برنامه ریزی بسیار دقیقی برای این دوره از رقابت‌های پارالمپیک شده است. هم برای مسئولان برگزار‌ی و هم برای ورزشکاران و مربیان که تحت الشعاع رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی قرنطینه هستند، شرایط بسیار سخت است، اما قهرمانی و کسب مدال در این شرایط سخت لذت‌بخش خواهد بود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.