علی نجیمی ملی پوش پارادوومیدانی کشورمان درباره شرایط و اهداف خود در رقابت‌های پارالمپیک توکیو توضیحاتی را بیان کرد.

وحید علی نجیمی دونده تیم ملی پارادوومیدانی کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت خود قبل از اعزام به مسابقات پارالمپیک توکیو اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت بسیار خوبی دارم. مصدومیتم رفع شده و بهترین وضعیت جسمانی خود در ۲ سال اخیر رسیده ام. امیدوارم بتوانم با عملکرد خوب و کسب مدال خوش رنگ دل مردم ایران را شاد کنم.

علی نجیمی درباره مسابقات پارالمپیک توکیو گفت: شما در مسابقات المپیک توکیو دیدید که شرایط بسیار متفاوت و خاص است. اگر به نحوه برگزاری مسابقات المپیک و پارالمپیک نگاه کنیم می‌بینیم که شرایط بسیار حساس است و باید به طور جدی شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنیم تا بتوانیم به مسابقات برسیم.

ملی پوش پارادوومیدانی کشورمان در خصوص برنامه و هدف خود در پارالمپیک توکیو عنوان کرد: پارالمپیک میدان بسیار بزرگی است و هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست. در این دوره تلاش می کنم تا دل مردم ایران را شاد کنم. هدف من در پارالمپیک توکیو کسب خوش رنگ‌ترین مدال است.

علی نجیمی در خصوص شرایط  خود عنوان کرد: ۲ ماه است که من در اردو حضور دارم و تمرینات خودم را زیر نظر مربی پیگیری می‌کنم. چیزی که در پارالمپیک توکیو برای من شاید مشکل ساز باشد نبودن مربی ام است، اما پا پس نمی‌کشم و سعی می‌کنم به عنوان تنها دونده کاروان نتیجه خوبی کسب کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.