سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه همایش مهدویت تمدید شد

دبیر اجرایی همایش بین المللی «مهدویت، فرصت‌ها و چالش‌ها گفت: باتوجه به استقبال شرکت‌کنندگان مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه همایش تا ۲۰ شهریور تمدید شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام مرتضی مولوی دبیر اجرایی همایش بین المللی «مهدویت، فرصت‌ها و چالش‌ها»  ضمن تشکر از استادان، دانشجویان و صاحبان آثار ارسالی به دبیرخانه همایش گفت : آن دسته از علاقه‌مندانی که تاکنون موفق به ارسال مقالات خود نشده‌اند، می‌توانند در مدت زمان باقی مانده، مقالات خود را به ایمیل mahdaviat@amiralmoemenin.ac.ir و یا به شماره مجازی ۰۹۳۳۹۶۱۱۶۶۱ به دبیرخانه اجرایی همایش ارسال کنند.

وی گفت: باتوجه به استقبال شرکت‌کنندگان و درخواست‌های مکرر آن‌ها مبنی بر تمدید زمان ارسال مقالات، مهلت ارسال مقالات تا ۲۰ شهریورماه تمدید شده است.

مولوی بیان داشت: همایش بین المللی «مهدویت، فرصت‌ها و چالش‌ها» با درجه ISC در مهرماه امسال برگزار خواهد شد و از علاقه‌مندان به پیگیری اخبار همایش می‌توانند اطلاعات تکمیلی را در پایگاه اینترنتی دانشگاه امیرالمؤمنین (ع) اهواز WWW.AMIRALMOEMENIN.AC.IR ببینند.

گفتنی است همایش بین المللی «مهدویت، فرصت‌ها و چالش‌ها» از سوی دانشگاه امیرالمؤمنین (ع) اهواز با همکاری پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.