سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری برنامه های سوگواره بصیرت عاشورایی در کهگیلویه وبویراحمد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه وبویراحمد گفت: سوگواره بصیرت عاشورایی با اجرای مراسم های دهه اول محرم در بقاع متبرکه استان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه وبویراحمد گفت: سوگواره بصیرت عاشورایی با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و در فضای باز برگزار شد.

نصیرالاسلامی افزود: پنج هزار پرس غذا در سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد تهیه و توزیع شد.

او اضافه کرد: اجرای ۲۰۰ برنامه در بقاع متبرکه شاخص استان، برپایی شش کاروان و دسته عزاداری و حضور بیست مبلغ از دیگر برنامه‌های سوگواره بصیرت عاشورایی در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

نصیرالاسلامی آماده سازی فضا‌های روباز و جایگاه در بقاع متبرکه، اجرای مراسم تعویض پرچم بقاع و مراسم اذن عزا در شب اول محرم، برگزاری مراسم های عزاداری در صحن بقاع متبرکه با رعایت شیوه نامه‌ها و فاصله اجتماعی، برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی، برگزاری نماز جماعت ظهر تاسوعا و عاشورا در صحن بقاع متبرکه و خیابان‌های اطراف، اجرای برنامه چهار پایه خوانی در تاسوعا و عاشورای حسینی، راه اندازی کاروان‌های عزا در مناطق مسکونی و خیابان‌ها و برگزاری روضه‌های خانگی از اقدامات انجام شده در استان برشمرد.
انتهای پيام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.