سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع بیش از ۴۰۰هزار پرس غذای گرم در کرمان

معاون فرهنگی اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان از تهیه و توزیع بیش از ۴۰۰هزار پرس غذای گرم بین مردم و هیات‌های کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت‌الاسلام محسن عارفی معاون فرهنگی اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان از تهیه و توزیع بیش از ۴۰۰هزار پرس غذای گرم بین مردم و هیات‌های کرمان خبر داد.

اوافزود: ماه محرم امسال با شرایطی که از بیماری ویروس کرونا در کشور به وجود آمده، فرصتی فراهم شد تا اطعام دهی و نذورات مردمی در مسیر کمک رسانی به نیازمندان و افراد مستضعف در جامعه هدایت شود و در این زمینه بیش از۴۰۰هزار پرس غذای گرم بین مردم و هیات‌های شهرستان کرمان توزیع شد.

معاون فرهنگی اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان داشت: علاوه بر ۴۰۰ هزار اطعام حسینی در دهه اول ماه محرم، بیش از ۱۵ هزار ماسک، ۳۰هزار بسته پذیرایی و آب معدنی بین هیات‌های کرمان توزیع شد.

حجت الاسلام عارفی گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون هیات های مذهبی برای تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، بسته‌های بهداشتی، توزیع غذای گرم بین نیازمندان و ... فعالیت‌های مختلفی در سطح استان انجام داده‌اند که این اقدامات همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام /ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.