سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش سرقت تجهیزات مخابراتی در خوزستان

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: سرقت تجهیزات مخابراتی در برخی شهرهای استان روند افزایشی داشته که باعث ضرر و زیان زیادی به این شرکت شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم فلاح زاده یکشنبه مدیر مخابرات منطقه خوزستان با بیان اینکه سرقت تجهیزات مخابراتی در برخی شهرهای استان روند افزایشی یافته است، گفت: با این روند بیشتر هزینه و انرژی این شرکت  صرف نصب و جایگزینی تجهیزات سرقت شده می‌شود.

او افزود: سرقت تجهیزات و کابل‌های مخابراتی باعث تحمیل ضرر و زیان زیادی به این شرکت شده و در مواردی خدمت رسانی به مشترکان را با وقفه همراه کرده است.

فلاح زاده  بیان داشت: با این شرایط سخت تحریم و تورم، خرید تجهیزات سرقت شده مخابرات بسیار سخت بوده و برای این شرکت زیانبار است.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان با بیان اینکه سرقت کابل‌های مخابراتی آمار بالایی در این استان دارد، بیان داشت: به عنوان مثال در یک مورد سرقت، این شرکت ناچار به خرید ۵۰۰ هزار متر کابل و جایگزین کردن آن با کابل‌های سرقتی شد.

این مقام مسئول از دستگاه‌های قضایی و نیروی انتظامی خواست شرکت مخابرات خوزستان را یاری کرده و در نگهداری تجهیزات مخابرات از راهکاری امنیتی بهتری استفاده کنند.

سرقت تجهیزات مخابراتی در خوزستان در چند سال اخیر با افزایش چشمگیری همراه بوده است و مشکلات زیادی را برای مشترکان موجب شده است.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.