سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی شبانه روز گذشته؛

۱۵ نفر در استان همدان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باختند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با از دست رفتن ۱۵ بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، آمار درگذشتگان از ویروس کرونا از ابتدای همه گیری تاکنون در استان به ۲ هزار و ۵۰۸ نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: طی شبانه روز گذشته با ابتلای ۵۲۰ مورد جدید در استان به ویروس کرونا تعداد بیماران سرپایی مثبت از ابتدای همه گیری کرونا تاکنون استان  به ۶۲ هزار و ۷۹۱ نفر و بیماران بستری مثبت به ۲۲ هزار و ۸۹۰ رسید.

او افزود: دیروز تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علایم تنفسی مشکوک به کرونا ۲ هزار و ۸۸ مورد بود که ۲۳۲ نفر از مراجعان در بخش عادی و ۲۰ بیمار در بخش آی. سی. یو بستری شدند و حال ۵۱ بیمار مبتلا به کرونا وخیم گزارش شده است.

طاهری درباره آخرین آمار بستری بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان افزود: شمار بیماران مبتلا شده به کرونای بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۱۲۵، بهار یک هزار و ۱۷۲، تویسرکان یک هزار و ۲۵۵، رزن ۹۳۹، درگزین ۳۱۶، فامنین ۳۵۶ و کبودراهنگ یک هزار و ۱۹۶ نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه هم اکنون همه شهرستان‌های استان همدان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند،گفت: همچنین تاکنون ۴ هزار و ۳۸۰ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۶۹۳ نفر در نهاوند و ۸ هزار و ۸۴۷ نفر نیز در شهرستان همدان و خارج از استان ۵۱۱ مورد مثبت گزارش شده است.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.