سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کومان: با مسی حریفان از بارسلونا بیشتر می‌ترسیدند

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا درباره جدایی لیونل مسی از این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رونالد کومان، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از تساوی تیمش برابر اتلتیک بیلبائو در نشست خبری اظهار داشت: تیم حریف در نیمه اول موقعیت‌های بیشتری داشت. ما یک گل به ثمر رساندیم، نمی‌دانم قبل از گل ما خطا شد یا خیر. در ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی آرامش کافی را نداشتیم. ما باید نگرش و واکنش تیم را بعد از گل خوردن بهتر کنیم. ما شانس پیروزی در بازی را داشتیم، با این حال تساوی هم عادلانه بود. تیم اتلتیک بیلبائو بسیار خوب بازی می‌کند. بازی در زمین این تیم بسیار پیچیده است. 

کومان در خصوص درخشش و گلزنی دیپای گفت: بازی او در نیمه دوم مهم بود. می‌دانیم که دیپای بازیکن با کیفیتی است. او با سرعت بالایی که دارد به ما کمک می‌کند. او بازی فوق العاده‌ای انجام داد. دیپای بازیکن فوق العاده‌ای است. من مدت زیادی با او بودم و جای تعجب نیست که او در مدت کوتاهی کیفیت خود را نشان داده است. دیپای در مدت کوتاهی با شیوه بازی ما سازگار شد. وقتی به تیمی مانند بارسلونا می‌آیید باید شخصیت داشته باشید. 

او در واکنش به نبود مسی در بارسلونا گفت: من دوست ندارم همیشه درباره مسی صحبت کنم. البته او بهترین بازیکن جهان است. وقتی مسی در بارسلونا بود، حریفان بیشتر می‌ترسیدند. اگر توپ را به مسی پاس دهید، معمولا او موقعیتی را از دست نمی‌دهد. می‌توانید بگویید مسی در بارسلونا نیست. ما این را می‌دانیم و نمی‌توانیم چیزی را تغییر دهیم.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا درباره اریک گارسیا که با وجود فوت پدر بزرگ خود بازی کرد و در وقت‌های تلف شده نیمه دوم اخراج شد گفت: او یک بازیکن حرفه‌ای و فوق العاده است. گارسیا با وجود از دست دادن پدر بزرگ خود بازی کرد. ما از گارسیا رضایت داریم و برای او بهترین‌ها را در زندگی شخصی آرزو می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.