سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکسیناسیون بیماران قلبی، دیابتی و گوارش در بیمارستان ناظران مشهد

مدیر خدمات پرستاری بیمارستان ناظران مشهد گفت: واکسن کرونای بیماران قلبی، دیابتی و گوارشی به همراه سایر بیماران مبتلا به سرطان و روماتولوژی در این بیمارستان تزریق می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محبوبه مختارپور مدیر خدمات پرستاری بیمارستان ناظران مشهد با اشاره به افزوده شدن بیماران قلبی، دیابتی و گوارشی به لیست واکسیناسیون کرونا در بیمارستان ناظران مشهد،گفت: به تازگی بیماران قلبی و دیابتی و گوارشی می‌توانند برای تزریق واکسن به این بیمارستان مراجعه کنند.

او افزود: این بیماران می‌بایست پیش از تزریق حتما از پزشک متخصص مربوطه نامه تزریق واکسن را دریافت کنند و با ارائه نامه، واکسن خود را تزریق کنند.

مدیر خدمات پرستاری بیمارستان ناظران مشهد ادامه داد: بیمارانی که جهت تزریق واکسن کرونا به این بیمارستان مراجعه می‌کنند باید حواسشان به علائم کرونا باشد و چنانچه علائمی در خود می‌بینند حتما پیش از تزریق واکسن به مسئولان مربوطه اعلام کنند.

مختارپور بیان کرد: تمام امید ما این است با توجه به گسترش ویروس کرونا و افزایش روزافزون این بیماری، هرچه زودتر تزریق دوز اول و دوم واکسن این بیماران تسریع یابد.

او تصریح کرد: میزان واکسیناسیون کرونا در بیمارستان ناظران به ۱۰۰ نفر در روز می‌رسد و بیماران می‌توانند همه روزه -به جز روز‌های جمعه- از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۳ ظهر به این بیمارستان مراجعه کنند.

انتهای پیام//ا.د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.