سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکسیناسیون ۲۳ هزار فرهنگی لرستانی علیه کرونا

معاون سلامت و تربیت بدنی آموزش و پرورش لرستان گفت: ۲۳ هزار نفر از معلمان، فرهنگیان و کادر این اداره کل تاکنون علیه ویروس کرونا واکسینه شده‌اند و انجام واکسیناسیون همچنان ادامه دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازخرم آباد، فرید بهرامی،معاون سلامت و تربیت بدنی آموزش و پرورش لرستان بیان کرد:در راستای واکسیناسیون فرهنگیان علیه ویروس کرونا ۱۷ پایگاه در آموزش و پرورش این استان راه اندازی شده است و براساس برنامه ریزی‌های انجام شده این طرح تا شهریور ماه تکمیل خواهد شد.

وی اظهار داشت: تمام کارکنان مدارس دولتی و غیرانتفاعی، کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، دانشگاه فرهنگیان و زبانسرا‌های استان در قالب طرح واکسیناسیون فرهنگیان واکسینه می‌شوند.

بهرامی ادامه داد: به منظور تسریع در امر واکسیناسیون فرهنگیان علیه بیماری کووید ۱۹، مراکز ویژه در تمامی شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر استان فعال شده است و در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر نیز فرهنگیان به مراکز بهداشت معرفی و واکسینه شدند.

وی افزود: تاکنون ۷۰ درصد فرهنگیان استان علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند و واکسیناسیون فرهنگیان جامانده از دز نخست نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.