سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه تلاش ها برای شناسایی مقصران غرق شدن سه برادر در سد آزادی

استاندار کرمانشاه با ابراز تاسف از حادثه غرق شدن سه برادر و کشف یک جسد غرق شده به همراه خودرو در سد آزادی، از مسئولان شرکت آب منطقه‌ای خواست مقصران این حادثه را شناسایی و به دادگاه معرفی کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : اصلا پذیرفتنی نیست که سه برادر که یکی پس از دیگری برای نجات یکدیگر وارد سد شده‌اند، غرق شوند و قطعا افراد مقصر در این ماجرا باید شناسایی شوند.

او گفت : مدیران استان باید از هر اقدامی که منجر به مشکلات اجتماعی می‌شود خودداری کنند و باید مقصران این حادثه شناسایی شوند.

او افزود: این سد باید نگهبان، فنس، تابلو و ... داشته باشد. چطور می‌شود سه نفر وارد سد شده و نگهبان سد بی خبر باشد و هر سه غرق شوند.

بازوند به کشف یک جسد در خودروی مغروق در این سد هم اشاره کرد و افزود: چطور می‌شود که یک خودرو وارد سد شده و غرق شود و نگهبان سد خبر نداشته باشد.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: قطعا این حادثه مقصرانی دارد که باید شناسایی شده و به دادگاه معرفی شوند.

مدیران تا زمان تحویل مسئولیت باید کار کنند

بازوند با اشاره به گذر مدیریتی در کشور گفت: مدیران باید تا لحظه آخر مانند روز اول کار کنند و کم کاری از هیچ مدیری پذیرفتنی نیست.

استاندار کرمانشاه افزود: در حال حاضر که در حال تحویل مسئولیت هستیم باید تا لحظه آخر در قبال وظیفه‌ای که در مقابل مردم داریم، مسئول مانده و به کارمان ادامه دهیم.

بازوند افزود: میز و صندلی متعلق به مردم است و مدیران باید تا لحظه آخر برای خدمت به مردم تلاش کنند.

او گفت: تمام مدیران باید تمام پروژه‌های نیمه کاره را تعیین تکلیف کرده تا کار را کامل به دولت بعدی تحویل دهیم .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.