سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۴ ورزشکار آفریقای جنوبی به رقابت‌های پارالمپیک توکیو اعزام می‌شوند

۳۴ ورزشکار از آفریقای جنوبی برای حضور در رقابت‌های پارالمپیک توکیو به ژاپن اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کاروان کشور آفریقای جنوبی برای حضور در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو با ۳۴ ورزشکار به ژاپن اعزام می‌شود.

این ورزشکاران قرار است در هفت رشته شامل دو و میدانی، تیراندازی با کمان، دوچرخه سواری، سوارکاری، شنا، تنیس روی میز و تنیس با ویلچر، به مصاف رقبا بروند.

بزرگترین تیم آفریقای جنوبی در رشته دو و میدانی با ۱۸ ورزشکار است.

کریستین سادی، هندریک ون مرو، کاترین سوانپوئل و آلانی فریرا تیمی متشکل از چهار شناگر را تشکیل می‌دهند.

مونتجانه نایب قهرمان تنیس انفرادی زنان ویمبلدون، یکی از امید‌های مدال این کشور در رشته تنیس با ویلچر خواهد بود. همچنین در این تیم ماریسکا ونتر، الیفاس ماریپا و لئون الس نیز حضور دارند.

بری هندریکس، رئیس کنفدراسیون ورزش‌های آفریقای جنوبی و رئیس کمیته المپیک این کشور گفت: "به پارالمپیکی‌ها عصا داده شده است. ما اطمینان داریم که آن‌ها نیز سفیران خوبی برای کشور بزرگ ما خواهند بود. پارالمپیک ما همیشه مدال آور بوده و امسال هم تغییری در انتظارات ما به وجود نیامده است."

این کوچکترین کاروان آفریقای جنوبی از سال ۱۹۹۲ تا امروز است. سال ۱۹۹۲ این کشور تنها با ۱۰ ورزشکار در بازی‌های بارسلونا شرکت کرد، است. در ریو ۲۰۱۶، ۴۵ ورزشکار حضور داشتند. بهترین نتیجه این کشور در بازی‌های پکن ۲۰۰۸ با کسب ۲۱ طلا، سه نقره و هشت برنز با قرار گرفتن در رده ششم جدول ثبت شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.