سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرگ ۳۳ مازندرانی دیگر بر اثر کرونا

۳۳ بیمار کرونایی شبانه روز گذشته در مازندران جان خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،۳۸۳  بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و ۳۳ بیمار نیز در این مدت جان خود را از دست داده اند.


مرگ ۳۰ بیمار کرونایی

دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به جان باختن ۳۰ بیمار کرونایی در ۲۴ساعت گذشته، گفت: ۲۸۹ بیمار جدید نیز در این مدت در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه بستری و ۳۳۴ نفر با بهبودی نسبی از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

او افزود: ۲هزار و ۲۳۱ بیمار مبتلا به کووید۱۹ اکنون در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه بستری هستند که ۳۵۳ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

 

فوت ۳ بیمار کرونایی در بابل

دکتر جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز گفت: ۹۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های بابل بستری و ۱۷۱ بیمار نیز با بهبودی نسبی ترخیص شدند.

او افزود:در حال حاضر ۹۹۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند که ۵۹ نفر با حال بد در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به جان باختن ۳ بابلی بر اثر کرونا به شهروندان توصیه کرد با رعایت اصول بهداشتی برای کاهش روند این بیماری تلاش کنند.

انتهای پیام / ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.