۴۱۴ بیمار تازه مبتلا به کرونا شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های مازندران بستری شده و ۴۰ بیمار نیز جان خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ۴۱۴ بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و ۴۰ بیمار نیز در این مدت جان خود را از دست داده اند.

مرگ ۳۲کرونایی در حوزه مازندران

دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به جان باختن ۳۲نفر در ۲۴ساعت گذشته، گفت: ۳۰۷بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ نیز در این مدت در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری و ۳۴۹ نفر با بهبودی نسبی از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

او با بیان اینکه ۲هزار و ۲۷۵بیمار مبتلا به کووید۱۹ اکنون در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه بستری هستند، افزود: ۳۶۱بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های مازندران قرار دارند.

فوت ۸بیمار کرونایی در بابل

دکتر جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۱۰۷بیمار مبتلا به کووید۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های بابل بستری و ۱۳۳بیمار نیز با بهبودی نسبی ترخیص شدند.

او افزود:در حال حاضر ۱۰۸۰بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند که ۵۶نفر با حال بد در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به جان باختن ۸بابلی بر اثر کرونا به شهروندان توصیه کرد با رعایت اصول بهداشتی برای کاهش روند این بیماری تلاش کنند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.