سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای ۵۰۰ کپسول اکسیژن از سوی بقاع متبرکه خراسان رضوی به بیماران کرونایی

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف خراسان رضوی گفت: بقاع متبرکه خراسان رضوی ۵۰۰ کپسول اکسیژن را در اختیار بیماران کرونایی قرار دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام جمال ایزدی معاون فرهنگی، اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: با افزایش تعداد بیماران کرونایی و نیاز آنان به اکسیژن، تعداد  ۵۰۰ کپسول اکسیژن که در بقاع متبرکه خراسان رضوی وجود داشت، به بیماران نیازمند اختصاص یافت.

او افزود: در حدود ۸۰ بقعه متبرکه خراسان رضوی که از فضای روباز برای برگزاری مراسم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی برخوردار بودند، ویژه برنامه های روزهای تاسوعا و عاشورا نیز برگزار شد.

معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی ادامه داد: برخی موقوفات مانند موقوفه عبدالله رضوی در سوران نیز که از فضای باز برخوردار بودند، نسبت به برگزاری مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورا با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اقدام کردند.

حجت الاسلام ایزدی بیان کرد: همزمان با ایام محرم، به نیت واقفان ۲ هزار و ۵۰۰ موقوفه منطبق با ماههای محرم و صفر، به ۲۵۰ هیئت مذهبی برای برپایی مراسم عزاداری در این ماه‌ها از محل عواید موقوفات کمک شده است.

او طرح "شمیم حسینی" را از دیگر برنامه های اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در ایام محرم و صفر برشمرد و تصریح کرد: در این طرح بسته‌های کمک معیشتی و  هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع می‌شود.

انتهای پیام//ف.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.