مسئول تامین کپسول اکسیژن در مدرسه هاشمی‌نژاد مشهد گفت: دانش‌آموزان دبیرستان هاشمی‌نژاد مشهد با توجه به شرایط موجود برای بیماران کرونایی کپسول اکسیژن تامین کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رضا حاجی‌اسماعیلی مسئول کمپین تامین اکسیژن برای بیماران کرونایی در مدرسه شهید هاشمی‌نژاد مشهد  با اشاره به اینکه  همکارانم در دبیرستان هاشمی‌نژاد ۳ از سال‌ها قبل به‌تناسب و فراخور نیازهای جامعه اقداماتی را با همکاری دانش‌آموزان و دیگر افراد جامعه برای کمک و همراهی به نیازمندان در دستور کار دارند، گفت: امسال نیز با توجه به مشکلات کرونا که در جامعه ایجاد کرد و با تکمیل شدن ظرفیت بیمارستان‌ها بسیاری از بیماران در منزل نیاز به کپسول اکسیژن‌ دارند، اقدام به تشکیل گروهی در سطح مدرسه برای تهیه و توزیع کپسول اکسیژن کردیم که خوشبختانه با استقبال خوبی مواجه شد.

او در خصوص نحوه همکاری و انجام این کار خداپسندانه، افزود: دانش‌آموزانی که در فرآیند این کار خیر همراهی می‌کنند، علاوه بر مشارکت مالی در خرید کالاها و ملزومات مورد نیاز همکاری کردند.

مسئول کمپین تامین اکسیژن برای بیماران کرونایی در مدرسه شهید هاشمی‌نژاد مشهد مهم‌ترین هدف اصلی این فعالیت‌ها را آموزش داشتن دغدغه‌های اجتماعی به دانش آموزان دانست و ادامه داد: تاکنون موفق به خرید و تهیه ۱۸۵ کپسول اکسیژن شده‌ایم و با کمک‌هایی که جمع شده است طی روزهای آینده نیز تعداد دیگری کپسول خریداری می‌کنیم.

حاجی‌اسماعیلی بیان کرد: تمامی کپسول‌هایی که خریداری‌شده به‌همراه کپسول‌هایی که از سوی مردم اهدا شده است، به‌صورت امانت در اختیار بیماران کرونایی قرار می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


او از اعتماد مردم به این مجموعه به‌عنوان یک سرمایه یاد و تصریح کرد: خوشبختانه در سایه اعتمادی که به مجموعه فرهنگیان وجود دارد باعث شده تا مردم در این کار همراه ما باشند، ما نیز در پاسخ به این اعتماد گزارش‌های لحظه‌به‌لحظه از فعالیت‌ها و خدمات انجام‌شده را ارائه می‌کنیم.

مسئول کمپین تامین اکسیژن برای بیماران کرونایی در مدرسه شهید هاشمی‌نژاد مشهد در خصوص فرآیند توزیع کپسول‌ها تاکید کرد: با ارتباطی که با واحدهای مددکاری در بیمارستان‌های امام رضا(ع)، قائم و شهید هاشمی‌نژاد داریم بیماران نیازمند را معرفی می‌کنند، همچنین بیماران نیازمندی که مستقیم با مجموعه ارتباط برقرار می‌کنند کپسول را در اختیارشان قرار می‌دهیم.

حاجی‌اسماعیلی همچنین از تهیه بسته‌های معیشتی برای‌ نیازمندان در کنار کمپین تامین اکسیژن هم خبر داد و اظهار کرد: با توجه به تعطیلی برخی اصناف و شرایط بد اقتصادی، تاکنون تعداد ۳۰۰ بسته معیشتی تهیه و در میان نیازمندان حاشیه شهر توزیع‌ شده است.

او با اشاره به سابقه همکاری دبیران و دانش‌آموزان مدرسه در امور خیر و اجتماعی افزود: شروع این کار خداپسندانه از سه سال قبل و از شب چهارشنبه‌سوری کلید خورد و در آن شب از دانش‌آموزان درخواست کردیم پولی را که قرار است برای خرید ترقه هزینه کنند که باعث حادثه و ایجاد معلولیت می‌شود را صرف خرید تعدادی ویلچر برای معلولان کنیم و به نیازمندان معلولی که توان خرید آن را ندارند، اهدا کنیم.

مسئول کمپین تامین اکسیژن برای بیماران کرونایی در مدرسه شهید هاشمی‌نژاد مشهد ادامه داد: در این سال‌ها همواره فعالیت دانش‌آموزان و دبیران مدارس ادامه داشته و در حوزه‌های کمک‌رسانی در زمان سیل و زلزله در نقاط مختلف کشور اقدامات و خدماتی انجام داده‌اند.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.