سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب ۲۱ واحد صنفی طی یک روز در بندر ماهشهر

معاون بهداشت شبکه و رئیس مرکز بهداشت بندر ماهشهر از پلمب ۲۱ واحد صنفی طی یک روز به علت رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی خبر داد.

صالح بهمئی معاون بهداشت شبکه و رئیس مرکز بهداشت بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به انجام بازرسی از ۸۵ واحد صنفی در قالب بازدید‌های تخصصی کارشناسان بهداشت محیط و همچنین گشت مشترک به اتفاق نمایندگان اداره صنعت و معدن، اتاق اصناف و پلیس نظارت بر اماکن عمومی با هدف اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی مبارزه با کووید ۱۹ در شهرستان اشاره کرد و گفت: در بازدید‌های صورت گرفته ۲۱ واحد صنفی پلمب شدند.

او علت پلمب این تعداد واحد صنفی را رعایت نکردن محدودیت‌های کرونایی، موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی براساس مصوبه ستاد ملی کرونا عنوان کرد و افزود: ۳۲ واحد صنفی دیگر نیز اخطاریه گرفتند و هر صنفی بخواهد سلامت شهروندان را به خطر بیندازد طبق قانون با آن برخورد خواهد شد.

بهمئی اظهار داشت: از شهروندان خواهشمندیم ضمن رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، خودداری از تردد‌ها و سفر‌های غیرضروری و حضور در مراسم عروسی و فاتحه خوانی، تخلف‌های واحد‌های صنفی را به واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت بندر ماهشهر از طریق سامانه تلفنی ۱۹۰ گزارش دهند تا در اسرع وقت به آن‌ها رسیدگی شود، ضمن اینکه 

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.