مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت هندیجان گفت: در بازرسی بهداشتی از اصناف مختلف در شهرستان، ۳ فروشگاه پلمب شدند و ۱۲ مورد دیگر اخطار دریافت کردند.

شهرام شفاعت فر، مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مطابق با دستور فرماندار شهرستان برای از سرگیری جدی بازدید‌های مشترک اداره‌ها از اصناف، بازدید و بازرسی از بازار با هدف نظارت بر رعایت شیوه نامه‌ها و اصول بهداشتی مقابله با کرونا با حضور نمایندگان اداره‌های صمت، تعزیرات حکومتی، اصناف، اماکن نیروی انتظامی و کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت اجرایی شد.

او با بیان اینکه در این بازرسی مشترک از ۴۵ صنف مختلف از جمله؛ فروشگاه عرضه کالای خانگی و تهیه و توزیع مواد غذایی بازدید بعمل آمد، افزود: ۳ فروشگاه کالای خانگی و یک واحد ماهی فروشی پلمب شدند، همچنین تعداد ۱۲ مورد اخطار صادر و ۵ مورد معرفی به مراجع قضایی انجام شد.

شفاعت فر خودداری از استفاده از ماسک، دریافت نکردن کد بهداشتی و بی توجهی به رعایت فاصله گذاری اجتماعی را از جمله تخلف‌های اصناف در هندیجان عنوان کرد و بیان داشت: هدف از این بازدید‌ها بالابردن حساسیت و جدیت صاحبان اصناف و اماکن تجاری شهرستان در رعایت دستورالعمل‌های مقابله با کرونا است.

این مقام مسئول تصریح کرد: این بازدید‌ها در زمینه اجرای مصوبه‌های ستاد کرونای شهرستان همچنان ادامه دارند و با متخلفانی که سلامت جامعه و مردم را نادیده می‌گیرند برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.