سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان :

طرح شهید سلیمانی برای مقابله با همه گیری کرونا در خوزستان تشدید شد

سردار شاهوار در بازدید از مراکز تجمیعی واکسیناسیون آبادان از تشدید طرح شهید سلیمانی با هدف مقابله با همه گیری شیوع بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار حسن شاهوارپور ، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان در بازدید از مراکز تجمیعی واکسیناسیون در آبادان گفت: طرح شهید سلیمانی در استان با هدف جلوگیری از شیوع گونه های جدید کرونا و کنترل همه گیری بیماری کووید ۱۹ به صورت ویژه تشدید پیدا کرده و امروز آمادگی برای نظارت بر روند انجام آن وجود دارد.
او از همکاری بیش از ۵ هزار نیروی بسیجی در استان خوزستان در راستای اجرای این طرح خبر داد و بیان کرد: ۵ هزار و ۷۰۰ بسیجی در سراسر استان خوزستان در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و در راستای کمک رسانی و خدمت درطرح شهید سردار سلیمانی سازماندهی شدند که این تعداد در مراکز واکسیناسیون و در محور‌های رهگیری و حمایتی طرح مشغول فعالیت هستند.
او باد یادآور شدن اینکه در آبادان ۶ مرکز تجمیعی واکسیناسیون وجود دارد، افزود: ۵ مرکز مربوط به دانشگاه علوم پزشکی آبادان است و یکی از آن‌ها توسط سپاه اداره می شود که مجموعه بسیج و بسیج پزشکان به بهترین شکل در آنجا مشغول به خدمت رسانی هستند.

انتهای پیام / ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.