سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام اکیپ پزشکی به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت:همزمان با دهه امر به معروف و نهی از منکر6 اکیپ پزشکی به روستاهای قروه اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، محمود الله مرادی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اظهار داشت:اکیپ‌های پزشکی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان متشکل از ۶ پزشک به همراه پرستاران همزمان با دهه احیا امر به معروف و نهی از منکر به روستا‌های اطراف قاملو در شهرستان قروه اعزام شدند.

الله مرادی گفت:این گروه جهادی پزشکان در دهه امر به معروف و نهی از منکر با همکاری درمانگاه فرهنگیان برای خدمتگزاری به مردمی که دسترسی دائمی به پزشک و امکانات پزشکی ندارند به این مناطق اعزام شدند.

او اضافه کرد: این اکیپ پزشکی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر شامل پزشک عمومی به همراه مجموعه داروها، بینایی سنجی، مامایی، مشاوره در زمینه‌های خانوادگی و مجموعه پرستاری است.

الله مرادی افزود: با توجه به اینکه مهمترین درآمد روستا‌های این منطقه قروه از طریق نگهداری و پرورش دام است یک دامپزشک هم به همراه این اکیپ به این روستا‌ها اعزام شده است.

هرساله از اول تا دهم ماه محرم دهه احیا امر به معروف و نهی از منکر نامیده شده است که امسال از ۱۹ مرداد آغاز و تا ۲۹ مرداد ادامه دارد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.