دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: همزمان با دهه امر به معروف و نهی از منکر ۳۳۰ عنوان برنامه در شهر‌ها و روستا‌های استان کردستان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، محمود الله‌مرادی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان در نشست با خبرنگاران رسانه‌ها در سنندج، با تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار، اظهار کرد: هرجا نیاز به آگاهی‌بخشی جامعه از وقایع و شرایط جوامع است پای خبرنگار وجود دارد.

او تصریح کرد: خبرنگار به عنوان چشم بینا و بصیر هر جامعه می‌تواند در راستای هدایت جامعه به سمت و سوی تعالی کمک کند به این شرط که اتفاقات و رویداد‌ها را براساس واقعیت منعکس کنند.

الله مرادی افزود: شغل و حرفه خبرنگاری از مشاغل بسیار سخت و پردغدغه است و خبرنگاران در مسیر فعالیت خود با مشکلات و چالش‌های مختلفی مواجه هستند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان مطالبه‌گری را ویژگی بارز خبرنگاران دانست و گفت: حیطه کار خبرنگاری با فعالین ستاد امر به معروف به نوعی بسیار به هم شباهت دارد و هر دو در مسیر مطالبه‌گری حرکت می‌کنند.

او تصریح کرد: یکی از کار‌های خوب رسانه‌ای ورود به موضوع تپه شیخ سلام توسط خبرنگاران خبرگزاری فارس بود که این کار رسانه‌ای منجر به رفع مشکلات مردم و به ویژه ساماندهی مزار ۲۱ شهید در این نقطه شد.

الله‌مرادی در ادامه گفت: این دهه از فردا شروع و بیش از ۳۳۰ برنامه مختلف در این بازه زمانی براساس روزشمار انجام گرفته اجرا خواهد شد.

او ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر را مهمترین رویکرد و اولویت ستاد امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد و افزود: به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان از همه اصحاب رسانه تقاضا داریم در حوزه آگاهی‌بخشی و نهادینه کردن این فرهنگ که تک‌تک افراد مردم امر به معروف و ناهی از منکر باشند به این ستاد کمک کنند.

الله‌مرادی با تاکید بر اینکه مطالبه‌گری از مسئولان دیگر اولویت مهم ستاد ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان است، عنوان کرد: امسال با توجه به اینکه سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها است سعی کرده‌ایم افرادی تاثیرگذار و موثر در این حوزه مورد تشویق قرار گیرند.

او اذعان کرد: در قالب رویکرد مطالبه‌گری موضوع مهم مقابله با افراد رانت خوار و کسانی که نسبت به مسئولیت‌های خود سهل انگار هستند را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده‌ایم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، نهضت حسینی، دولت کارآمد، مطالبه‌گر و احیای امر به معروف و نهی از منکر را شعار تعیین شده برای دهه امر به معروف و نهی از منکر امسال عنوان کرد و افزود: امر به معروف و نهی از منکر مسئولان، امر به معروف و نهی از منکر مطالبه‌گری، امر به معروف و نهی از منکر حمایت از تولید و صنعت، امر به معروف و نهی از منکر تشکل‌های مردمی مشارکت اجتماعی، امر به معروف و نهی از منکر مقاوت و ترویج فرهنگ، امر به معروف و نهی از منکر نهاینه سازی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، امر به معروف و نهی از منکر نظارت همگانی، امر به معروف و نهی از منکر حریت و آزادگی و امر به معروف و نهی از منکر تعامل با دولت کارآمد عناوین این ۱۰ روز است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.