سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزینه پیوند و درمان مددجویان کمیته امداد مهاباد تامین شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: هزینه پیوند و درمان ۲ نفر از مستمندان این نهاد به وسیله مراکز نیکوکاری تامین شد.

حسین خضری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: امسال با تامین هزینه پیوند و درمان ۲ نفر از مستمندان این نهاد توسط ۵ مرکز نیکوکاری از مرگ حتمی آنان جلوگیری شده است.

خضری افزود: تعداد مراکز نیکوکاری شهرستان به ۱۲ مرکز افزایش یافته که پنج مرکز به صورت تخصصی در زمینه خاص از جمله بیماری و اشتغال فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه بخش زیاد نیازهای درمانی بیماران خاص توسط نهادهای خیریه تامین می‌شود، اضافه کرد: هزینه‌های درمانی بیماران خاص بسیار بالاست و این نهاد دست یاری به سوی افراد خیر و نیکوکار دراز می‌کند تا مشکلات درمانی و دارویی این بیماران حل شود.

این مقام مسئول اذعان کرد: در سال جاری ۴۳ میلیارد ریال از محل مراکز نیکوکاری جمع آوری شده که ۳۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد همچنین با اشاره به خدمات جدید کمیته امداد در جمع‌آوری کمک‌های مردمی بیان کرد: برای سرعت عمل در جمع‌آوری کمک‌های مردمی، خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق کد #۰۴۴۱۰ *۸۸۷۷ * و شماره تلفن ثابت ۰۹۶۸۸۷۷ پرداخت یا با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۸۸۷۷ کمی‌های نقدی خود را واریز کنند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.