سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد ۶۵۰۰ شغل برای مددجویان تحت پوشش لرستان

مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: اساس فعالیت این نهاد بر توانمندسازی مددجویان است که با پرداخت تسهیلات، ارائه امکانات و خدمات محقق می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، جلال شیخ پور،مدیرکل کمیته امداد لرستان بابیان اینکه اساس فعالیت این نهاد بر توانمندسازی مددجویان است که با پرداخت تسهیلات، ارائه امکانات و سایر خدمات محقق می‌شود، اظهار کرد: امسال ۶ هزار و ۵۰۰ شغل با استفاده از پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و ۱۸۰۰ شغل از طریق کاریابی برای مددجویان این نهاد در لرستان ایجاد می‌شود.

وی تصریح کرد: امسال پنج هزار و ۵۰۰ طرح آموزشی برای ارتقای مهارت‌های حرفه‌آموزی مددجویان کمیته امداد لرستان اجرایی خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد لرستان با اشاره به اینکه در بخش آموزش خدمات مختلفی ارائه می‌شود، افزود: بعد از تحصیل و در صورت تمایل افراد، تسهیلاتی در زمینه توسعه تخصص رشته تحصیلی به آن‌ها داده می‌شود.

وی همچنین با تأکید بر اینکه خط سیر اشتغال در کمیته امداد اثرگذار و منحصربه‌فرد است، اضافه کرد: هیچ دستگاهی مانند کمیته امداد در کشور نیست که پس از استعداد سنجی برحسب علاقه فرد، مهارت‌ها را آموزش و برای ایجاد زمینه اشتغال، تسهیلات ارائه دهد.

شیخ پور خاطرنشان کرد: بسیاری نخبگان که امروز پشتوانه فکری، امدادی، اداری و اجتماعی کمیته امداد هستند از مددجویان تحت حمایت این نهاد بوده‌اند و اکنون باعث افتخار هستند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.