سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست بیمارستان نظام مافی شوش:

بیمارستان نظام مافی شوش جایی برای کرونایی‌ها ندارد

مهرابی از تکمیل ظرفیت بخش‌های بستری بیماران کرونایی بیمارستان نظام مافی شوش همزمان با شیوع گسترده این بیماری خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی مهرابی سرپرست بیمارستان نظام مافی شوش با اشاره به شیوع گسترده بیماری کووید-۱۹ در استان خوزستان و این شهرستان گفت: ظرفیت بخش‌های حاد کرونایی تکمیل شده است و در حال حاضر تخت خالی برای پذیرش بیماران جدید وجود ندارد.

او با بیان اینکه ۱۰۰ درصد ظرفیت بخش‌های مراقبت ویژه این بیمارستان هم تکمیل شده است، افزود: سن ابتلا به کرونا ویروس کاهش یافته، بطوریکه بیشتر مبتلایان کمتر از ۴۰ سال سن دارند و این موضوع نشان دهنده لزوم افزایش توجه به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی جوانان است.

مهرابی پرهیز از حضور در تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را همچنان نخستین راهکار مقابله با این بیماری عنوان کرد و اظهار داشت: از لحاظ تجهیزات، کمبود اساسی در سطح بیمارستان نداریم، ولی ممکن است در برخی از دارو‌ها کمبود موقت رخ دهد که بلافاصله نسبت به رفع مشکل اقدام می‌شود.

سرپرست بیمارستان نظام مافی شوش با بیان اینکه فشار کاری بر دوش کادر درمان بوده که از عهده آن‌ها خارج است و به لحاظ روحی قابل تحمل نیست، تصریح کرد: شهروندان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، ماندن در خانه و اجتناب از سفر‌ها و دورهمی‌های غیرضروری مدافعان سلامت را در مهار این بیماری منحوس یاری دهند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.