سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد؛

عودت بیش از یک هزار و ۷۰۰ خودرو در طرح محدودیت‌های کرونایی

سردار القاصی مهر گفت: از زمان اجرای طرح بیش از یک هزار ۷۰۰ خودرو غیر بومی در طرح فاصله گذاری اجتماعی به شهر‌های محل سکونت خود عودت داده شدند.

سردار دلاور القاصی مهر،فرمانده انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح محدودیت‌های تردد، برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و پیشگیری از شیوع این بیماری در استان، محدودیت‌های تردد، و جلوگیری از ورود خودرو‌های غیر بومی در سطح استان وشهرستان‌های تابعه به اجراء درآمد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به تلاش شبانه روزی پلیس برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا،بیان کرد : از زمان اجرای طرح بیش از یک هزار ۷۰۰ خودرو غیر بومی در طرح فاصله گذاری اجتماعی به شهرهای محل سکونت خود عودت داده شدند.

اوبا بیان اینکه پلیس در پنج نقطه و گلوگاه استان استقرار دارد، افزود : از زمان اجرای طرح، ورود خودرو‌های غیر بومی به استان ممنوع شده است، و پلیس برابر با قانون از ورود خودرو‌های غیر بومی ممانعت می‌کند و در صورت تخطی از اجرای طرح اعمال قانون می‌شوند.

سردار القاصی مهر تصریح کرد: با اعلام تشدید محدودیت‌های تردد، امیدواریم عموم مردم و شهروندان فهیم استان با حذف تردد‌های غیر ضروری، به قطع شیوع این بیماری منحوس کمک کنند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه خاطر نشان کرد : پلیس خادم مردم است، لذا هدف از اجرای طرح محدودیت تردد، پیشگیری از افزایش بیماری کرونا است، و از عموم مردم انتظار داریم، برای حفظ سلامت خود و خانواده‌ها ضمن رعایت نکات بهداشتی و ماندن در خانه، با پلیس و یگان‌های امدادی که در خط مقدم مقابله با این بیماری قراردارند همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.