سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

 سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز مطرح کرد؛

سایت‌های تلفن همراه تبریز ساماندهی و دکل‌های مخابراتی تجمیع می‌شود

نوحی با اشاره به اجرای طرح ساماندهی سایت‌های تلفن همراه و تجمیع دکل‌های مخابراتی در شهر تبریز گفت: در این راستا دکل‌های پرظرفیت جدید جایگزین دکل‌های قدیمی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،نوحی  سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز با اشاره به رسالت این سازمان در ساماندهی و صدور مجوز نصب و راه‌اندازی دکل‌های مخابراتی (BTS) در کلانشهر تبریز، گفت: این طرح با رعایت مقررات و اصول فنی به منظور گسترش پوشش تلفن‌ همراه و در راستای حفظ منظر شهری و جلوگیری از تعدد دکل‌های احداثی از سوی سازمان فناوری شهرداری تبریز با همکاری اپراتور‌ها اجرا می‌شود.

او با تاکید بر اجرای مصوبات ماده ۲۲ تعرفه عوارض محلی و ساماندهی دکل‌های مخابراتی و لزوم توسعه شبکه تلفن همراه، اظهار کرد: این سازمان به عنوان متولی امر ساماندهی سازه‌های مخابراتی و ارتباطی، صرفا برای دکل‌های مخابراتی با قابلیت بهره‌برداری همزمان سه اپراتور مجوز صادر می‌کند.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز گفت: ساماندهی و تجمیع سایت‌های مخابراتی با تعامل فیمابین اپراتور‌ها و شهرداری میسر شده و در صورت امکان واگذاری اراضی تحت مالکیت شهرداری، احداث سایت‌های تجمیعی افزایش می‌یابد.

نوحی با اشاره به اینکه این امر به اپراتور‌های تلفن همراه کمک می‌کند تا پوشش و کیفیت ترافیک خود را افزایش دهند، ادامه داد: در این طرح اپراتور‌های تلفن همراه ضمن رفع نقاط کور شبکه، نسبت به ارتقای کیفیت خدمات در نقاط دارای پوشش نیز اقدام می‌کنند.

او نحوه استفاده مناسب از فناوری‌های مختلف و ارتباطات پایدار را از مطالبات به حق مردم دانست و یادآوری کرد: با توجه به نیاز روزافزون شهروندان و ارتقای این حوزه به نسل‌های بالاتر، پیشرفت بشر در حوزه فناوری دیجیتال و بهره‌مندی از آن در حیطه ارتباطات، تجمیع دکل‌های مخابراتی از اولویت‌های اساسی این سازمان است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.