سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری خوزستان:

دستگاه قضا از تعطیلی کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی جلوگیری می‌کند

حجت الاسلام و المسلمین مرادی گفت: دستگاه قضایی خوزستان به منظور رونق تولید و اشتغال اجازه نمی‌دهد هیچ کارخانه، واحد تولیدی و صنعتی تعطیل شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی، رئیس کل دادگستری خوزستان به منظور تحقق شعار سال مقام معظم رهبری پیرامون تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها و به منظور رفع مشکلات و موانع پیش روی واحد‌های تولید با حضور در کارخانه تولید نخ شرکت پتروشیمی شهید تندگویان بندر امام خمینی (ره) از نزدیک در جریان روند تولید این کارخانه قرار گرفت.

او در این بازدید گفت: دستگاه قضایی خوزستان با توجه به منویات مقام معظم رهبری در بحث رونق و جهش تولید و تاکید معظم له بر رفع موانع تولید و اشتغال، اجازه نخواهد داد هیچ کارخانه‌ای، واحد تولیدی و صنعتی تعطیل شود و با جدیت پیگیر حل مشکلات و رفع موانع آن‌ها با همکاری همه دستگاه خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی اظهار داشت: با راهکار‌های مناسب و حمایت جهادی مدیران واحد‌های صنعتی و همراهی جدی مسئولان، نگاه‌ها را به جای تمرکز بر دروازه‌های ورودی گمرک، به سمت دستان توانمند جوانان کشورمان سوق داد تا دیگر کارخانه‌ای تعطیل نشود و چراغ خانه‌هایی که کار و بارشان در گرو چرخش چرخ‌های تولید است هم کم سو نگردد.

او در ادامه با اشاره به موانع اداری و بانکی بر سر راه تولیدکنندگان، حذف این موانع را امری مقدور و امکان پذیر و در گرو حمایت و همراهی مسئولان دانست.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.