حجت الاسلام مرادی در بازدید از روستا‌های دشت آزادگان و هویزه گفت: دستگاه قضایی با جدیت پیگیر حل مشکل آبرسانی به روستا‌های دارای تنش آبی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان در راس هیاتی کارشناسی با حضور در روستا‌های دشت آزادگان و هویزه و همچنین بازدید از رودخانه‌های محلی و زمین‌های کشاورزی این شهرستان‌ها آخرین وضعیت آبرسانی به این مناطق را بررسی و دستورات لازم را صادر کرد.

او در این دیدار پس از شنیدن خواسته‌ها و مطالبات مردم این مناطق و تاکید بر بر رفع و حل و فصل مشکلات آبی روستا‌ها و نهاده‌های دامی دامداران گفت: دستگاه قضایی با جدیت پیگیر حل مشکل آبرسانی به این مناطق است و اگر مشکل کمبود آب مرتفع شود دیگر مشکل تامین آب کشاورزان و دامداران هم رفع خواهد شد.

حجت الاسلام مرادی با بیان اینکه  امیدواریم در چند روز آینده با کمک گروه‌های جهادی و سپاه آب به صورت پایدار به اکثر این مناطق برسد، افزود: در جلسات شورای تأمین استان حتما مطالبات به حق روستا‌ها و دامداران این مناطق را مطرح و پیگیر حل آن‌ها خواهیم بود.

همچنین رئیس کل دادگستری خوزستان با حضور در بین دامداران و کشاورزان اهالی روستا‌های شهرستان هویزه و دشت آزادگان آخرین وضعیت آبرسانی، مشکلات و کمبود‌های این مناطق را بررسی کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.