سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور آتش نشانان اهوازی در ۱۲ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌های اطفاء حریق و امداد و نجات طی شبانه روز اخیر را ۱۲ مورد اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به انجام ۱۲ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز اشاره کرد و گفت: آتش سوزی منزل مسکونی در منطقه آخر آسفالت که به علت اتصال برق کولر پنجره‌ای رخ داده بود، با تلاش آتش نشانان مهار شد.

او اطفاء حریق نیسان وانت در مسیر کیانشهر که به علت آتش سوزی از قسمت موتور رخ داده بود را از دیگر عملیات‌های انجام شده عنوان کرد و افزود: آتش سوزی‌ها در منزل مسکونی در کوی مشعلی به علت نشت گاز پیک نیک و تراس واحد مسکونی در کوی بعثت نیز مهار شدند.

قنبری مهار حریق کنتور برق منازل مسکونی در منطقه کیانشهر و کوی مجاهد، حریق ترانس برق در منطقه پردیس خیابان هدیه و کیانپارس خیابان یک غربی و ایمن سازی منازل در منطقه کیان آباد که علت گودبرداری غیراصولی دچار خسارت شده بودند را از دیگر عملیات‌های انجام شده با تلاش آتش نشانان برشمرد.

به گفته رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز؛ آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در کوی سعدی و کیانشهر و محبوسین در کابین آسانسور در منطقه گلستان خیابان شهریور ۵ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.