سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مچ بند Fitbit Charge ۵ به زودی رونمایی می‌شود

فیت بیت، یکی از کمپانی‌های فعال در حوزه گجت‌های هوشمند قصد دارد بعد از مدت‌ها از محصول جدید خود به نام Fitbit Charge ۵ رونمایی کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gizmochina، محصول قبلی فیت بیت که در زمینه گجت های هوشمند فعالیت دارد به نام Fitbit Charge ۴ دارای پنل OLED با نور پس زمینه، سال گذشته در ماه مارس معرفی شد و به نظر می‌رسد که شرکت Fitbit در حال آماده شدن برای راه اندازی مچ بند Fitbit Charge ۵ به عنوان مدل جانشین است. به تازگی Evan Blass، کارشناس مشهور، تصاویری با وضوح بالا از Charge ۵ را به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد راه اندازی آن بسیار نزدیک است.

ویژگی ها و تاریخ احتمالی رونمایی از مچ بند Fitbit Charge ۵

تصاویر فاش شده تایید می‌کند که شارژ ۵ مجهز به صفحه لمسی رنگی و یک ردیاب تناسب اندام خواهد بود و ممکن است ویژگی‌هایی مانند سنسور ضربان قلب نوری و سنسور SpO۲ برای محتوای اکسیژن خون را ارائه دهد. طبق گمانی زنی‌ها این محصول جدید شرکت فیت بیت در تاریخ ۲۳ اکتبر که در صفحه نمایش ذکر شده است، رونمایی و رندر‌های فاش شده نشان می‌دهد که مچ بند Fitbit Charge ۵ حداقل در سه نوع رنگ در بازار موجود خواهد بود.

مشخصات Fitbit Charge ۴

برای یادآوری مجدد، مچ بند هوشمند Fitbit Charge ۴ دارای صفحه لمسی OLED خاکستری با نور پس زمینه است که با یکبار شارژ می‌تواند تا ۷ روز دوام بیاورد، با این حال با GPS روشن تنها پنج ساعت می‌تواند کار کند. این برنامه ویژگی‌های ردیابی سلامتی مانند ردیاب ضربان قلب ۲۴/۷، سنسور SpO۲، ردیاب خواب، جلسات تنفس هدایت شده، ردیابی فعالیت‌ها و حالت‌های تمرین مبتنی بر هدف، NFC برای پرداخت‌های بدون تماس، ارتفاع سنج، شتاب سنج ۳ محوره، هشدار اعلانات، صفحه ساعت قابل تنظیم و بلوتوث ۴.۰ را ارائه می‌دهد و این دستگاه با اندروید و همچنین دستگاه‌های iOS سازگار است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.